Політичні дослідження

Як в між-виборчий період, так і в період проведення виборчої кампанії, точна, об’єктивна і своєчасна інформація дозволяє скоригувати хід виборчої кампанії, адекватно і вчасно відреагувати на зміни потреб та настроїв електорату. Тому, важливим є постійний соціологічний моніторинг та оцінка здійснення передвиборчої кампанії, а в день голосування проведення екзит-полу.

Завдання, які вирішуються:

  • визначення та формування рейтингів/антирейтингів політичних діячів, партій, кандидатів;
  • формування політичного портрету лідерів, партій, кандидатів;
  • дослідження ефективних каналів комунікацій між політичними силами та електоратом;
  • аналіз впливу ЗМІ на формування політичних вподобань населення;
  • визначення ефективності політичної реклами та підбір оптимальної моделі для відповідного електорату;
  • дослідження основних соціально-економічних проблем виборців;
  • вивчення пріоритетів, цінностей, життєвих позицій виборців;
  • проведення екзит-полів безпосередньо в день виборів.