Маркетингові дослідження

Розвиток будь-якого підприємства, установи, організації в сучасному суспільстві неможливий без достовірної, об’єктивної та своєчасно отриманої інформації. Маркетингові дослідження необхідні для прийняття важливих рішень, короткострокового та довгострокового планування, а також для визначення можливих напрямків розвитку власного бізнесу.

 Завдання, які вирішуються:

Здійснення сегментації ринку:

  • встановлення потенціалу ринку і швидкості реагування різних сегментів;
  • вибір цільових ринків і складання коротких демографічних оглядів, образу життя, характеристики засобів інформації та іміджу товару.

Дослідження реклами:

  • визначення відношення між продажем та інтенсивністю рекламної кампанії;
  • оптимізація сполучення різноманітних видів та засобів реклами;
  • здійснення оцінки ефективності реклами.

Дослідження цін:

  • розробка цінової політики;
  • дослідження ініціалізації та реакції на зміну цін.

Дослідження розподілу продукції:

  • визначення позицій учасників каналу розподілу;
  • визначення інтенсивності покриття оптовими та роздрібними продавцями.

Дослідження товару:

  • тестування концепції;
  • визначення оптимального дизайну товару;
  • позиціонування та репозиціонування торговельної марки.