Напрями досліджень
  • вивчення громадської думки про актуальні економічні і соціальні події в країні;
  • соціологічний супровід політичних кампаній;
  • медико-соціальні дослідження у сфері громадського здоров’я, біоповедінкові дослідження;
  • маркетингові дослідження.


методи
  • онлайн опитування;
  • вуличні опитування;
  • телефонні інтерв’ю;
  • експертні опитування;
  • глибинні інтерв’ю;
  • фокус-групові дослідження;
  • контент-аналіз;
  • екзит-пол.


Як ми працюємо
  • визначаємо потреби та прописуємо всі етапи проведення соціологічного дослідження;
  • використовуємо тільки ті методи, які є оптимальними для вирішення тих чи інших завдань, що дає можливість запобігти нераціональним витратам часу та ресурсів;
  • консультуємо як в період реалізації проєктів, так і по завершенні.


Наші переваги
  • системний підхід до вирішення поставлених завдань;
  • поєднання наукового та практичного підходу до проведення соціологічних досліджень;
  • багаторічний досвід консультування щодо організації та проведення досліджень;
  • висококваліфіковані та досвідчені експерти центру за різними напрямами.