Напрями досліджень
- вивчення громадської думки про актуальні економічні і соціальні події в країні;
- соціологічний супровід політичних кампаній;
- медико-соціальні дослідження у сфері громадського здоров’я, біоповедінкові дослідження;
- маркетингові дослідження.
методи
- онлайн опитування;
- вуличні опитування;
- телефонні інтерв’ю;
- експертні опитування;
- глибинні інтерв’ю;
- фокус-групові дослідження;
- контент-аналіз;
- екзит-пол.
Як ми працюємо
- визначаємо потреби та прописуємо всі етапи проведення соціологічного дослідження;
- використовуємо тільки ті методи, які є оптимальними для вирішення тих чи інших завдань, що дає можливість запобігти нераціональним витратам часу та ресурсів;
- консультуємо як в період реалізації проєктів, так і по завершенні.
Наші переваги
- системний підхід до вирішення поставлених завдань;
- поєднання наукового та практичного підходу до проведення соціологічних досліджень;
- багаторічний досвід консультування щодо організації та проведення досліджень;
- висококваліфіковані та досвідчені експерти центру за різними напрямами.