Як в між-виборчий період, так і в період проведення виборчої кампанії, точна, об’єктивна і своєчасна інформація дозволяє скоригувати хід виборчої кампанії, адекватно і вчасно відреагувати на зміни потреб та настроїв електорату. Тому, важливим є постійний соціологічний моніторинг та оцінка здійснення передвиборчої кампанії, а в день голосування проведення екзит-полу.
Завдання, які вирішуються:
- визначення та формування рейтингів/антирейтингів політичних діячів, партій, кандидатів;
- формування політичного портрету лідерів, партій, кандидатів;
- дослідження ефективних каналів комунікацій між політичними силами та електоратом;
- аналіз впливу ЗМІ на формування політичних вподобань населення;
- визначення ефективності політичної реклами та підбір оптимальної моделі для відповідного електорату;
- дослідження основних соціально-економічних проблем виборців;
- вивчення пріоритетів, цінностей, життєвих позицій виборців;
- проведення екзит-полів безпосередньо в день виборів.