Розвиток будь-якого підприємства, установи, організації в сучасному суспільстві неможливий без достовірної, об’єктивної та своєчасно отриманої інформації. Маркетингові дослідження необхідні для прийняття важливих рішень, короткострокового та довгострокового планування, а також для визначення можливих напрямків розвитку власного бізнесу.
Завдання, які вирішуються:
Здійснення сегментації ринку:
- встановлення потенціалу ринку і швидкості реагування різних сегментів;
- вибір цільових ринків і складання коротких демографічних оглядів, образу життя, характеристики засобів інформації та іміджу товару.
Дослідження реклами:
- визначення відношення між продажем та інтенсивністю рекламної кампанії;
- оптимізація сполучення різноманітних видів та засобів реклами;
- здійснення оцінки ефективності реклами.
Дослідження цін:
- розробка цінової політики;
- дослідження ініціалізації та реакції на зміну цін.
Дослідження розподілу продукції:
- визначення позицій учасників каналу розподілу;
- визначення інтенсивності покриття оптовими та роздрібними продавцями.
Дослідження товару:
- тестування концепції;
- визначення оптимального дизайну товару;
- позиціонування та репозиціонування торговельної марки.